Activeer een Wishlist met favorieten

Deze functie is beschikbaar op de Professional of Unlimited versies van ShopBuilder.

De functie van de Favorites list laat toe aan je klanten om een lijst te creëren met producten die ze willen opslaan voor latere aankoop tijdens hun volgend bezoek.

De kans dat klanten terugkomen naar je website is hoger indien ze items hebben opgeslagen voor een latere aankoop. Deze functie stimuleert terugkerend cliënteel en vermindert de kans dat een winkelwagentje achtergelaten wordt. Favorieten moedigen je klanten aan om je site vaker te bezoeken en, als gevolg, meer items te kopen en je omzet te vergroten.

Je kan ook automatische marketing-e-mails instellen om bezoekers te herinneren aan producten in hun lijst met favorieten. Raadpleeg Stuur Automatische Marketing E-mails voor meer informatie.

Favorieten activeren en deactiveren

Om de functie favorieten te activeren:

  1. Op het linker paneel klik je op eCommerce en vervolgens op Manage Store.
  2. Klik op Settings en dan op General.
  3. Klik op Cart & Checkout en scroll naar Favorites.
  4. Klik op de keuzeknop om de Favorietenlijst te activeren of te deactiveren.

Voeg Items toe aan Favorieten

Om items toe te voegen aan de favorietenlijst klik je op het Favorite-hartje naast het product op de pagina met productdetails. Om alle items te zien die je op je favorietenlijst hebt gezet klik je op View Favorites op de pagina met productdetails.

Alle bezoekers van de shop kunnen items op hun favorietenlijst zetten.

Personaliseer de favorietenlijst

Om de favorietenlijst te personaliseren:

  1. Op de productpagina klik je op het product om het Store Design te openen.
  2. Klik op Single Product Page en selecteer vervolgens de lay-out die je wil gebruiken voor de productpagina.
  3. Klik op Secondary Buttons om de stijl te wijzigen van de Favorites-knop.
Geüpdatet op 15 april 2021

Heeft dit artikel jou geholpen?

Verwante artikels