1. Home
  2. Knowledge base
  3. Tips
  4. Register wordt Combell. Wat verandert er voor jou?

Register wordt Combell. Wat verandert er voor jou?

Ben je klant van Register? Dan worden je producten en diensten binnenkort overgezet naar Combell. Je krijgt van ons een e-mail wanneer dat gebeurd is. Vanaf dat moment ben je klant van Combell. Welkom!
Misschien heb je daar vragen bij. Da’s logisch! Daarom proberen we er hier al heel wat te beantwoorden.

VEELGESTELDE VRAGEN

Niet gevonden wat je zocht?

Dan helpen we je verder via sales@combell.com of bel het vertrouwde nummer van Register: +32 (0)2 247 37 20.

Wanneer fuseren Register en Combell?

De fusie staat gepland voor 1 juni. Dat is ook het moment waarop we beginnen met de verhuis van de diensten, van Register naar Combell. Tijdens de verhuis kan je niet inloggen op het controlepaneel. Zodra jouw diensten verhuisd zijn, brengen we je daarvan op de hoogte via e-mail en kan je weer inloggen.

Hoe log ik in om mijn diensten te beheren?

Zolang je nog geen e-mail hebt ontvangen met de melding dat je diensten zijn overgezet naar Combell, blijf je inloggen via het controlepaneel van Register.
Nadat je op de hoogte bent gesteld van de verhuis van je diensten, log je met je Register-inloggegevens in op het controlepaneel van Combell.
Handig: de controlepanelen zijn bijna identiek. Enkel de kleuren en het logo zijn anders. 

Waar kan ik mijn e-mails raadplegen?

Lees je nu je e-mails via de webmail van Register? Blijf dat gerust doen na de overzet: alles blijft hetzelfde. Zelfde link, zelfde login!
Wanneer je op de hoogte bent gebracht van je overzet, kan je ook de webmail van Combell gebruiken. De keuze is aan jou!

Blijven mijn diensten werken?

Zowel je producten, diensten als instellingen blijven hetzelfde als voorheen. Alles blijft onveranderd werken. Ook tijdens de verhuis zelf blijven al je diensten werken.

Hoe stel ik mijn mailbox in op mijn toestellen?

Lees onze handleidingen om je Basic mailbox of Exchange mailbox in te stellen op al je toestellen.

Moet ik iets aan mijn instellingen veranderen?

Je hoeft helemaal niets te doen: Alles blijft werken zoals voorheen. Zelfde instellingen, zelfde producten, zelfde werking.

Verandert de prijs van mijn producten?

Alles blijft zoals het was: ook alle tarieven van Register blijven gelden bij Combell.

Blijven mijn promoties gelden?

Absoluut: je blijft genieten van je promoties zoals afgesproken bij Register. Na afloop van de promotie betaal je ook gewoon volgens de tarieven die je kende bij Register. Alles blijft dus zoals je het verwachtte.

Wat als ik al een Combell-account heb?

Wanneer je al een Combell-account met hetzelfde e-mailadres als bij Register hebt, linken we beide accounts aan elkaar. Zo heb je met één login toegang tot beide accounts. Nadat je inlogt kan je kiezen op welke account je wil inloggen.
Wanneer je al een Combell-acount had met een ander e-mailadres dan bij Register, verandert er niets. Dan heb je voortaan twee verschillende accounts bij Combell.

Hoe neem ik de wachtwoorden uit mijn wachtwoordmanager mee naar Combell?

Je zoekt het wachtwoord op in je wachtwoordmanager en kopieert het om in te loggen bij Combell. Je wachtwoordmanager zal je daarna vragen om het wachtwoord te bewaren. Zo log je voortaan ook op Combell automatisch in.

Ik heb geen login met een e-mailadres, wat nu?

In dat geval heb je waarschijnlijk nog een login met een klantnummer of gebruikersnaam. Log dan nog één keer met je klantnummer of gebruikersnaam in via deze login-pagina en kies het e-mailadres waarmee je voortaan wil inloggen.

Tip: Je vindt je klantnummer op een factuur of in de e-mail waarin we aankondigen dat je bent overgezet naar Combell. 

Wat zijn de nieuwe facturatiegegevens van Combell?

Na de fusie krijg je facturen uit naam van Combell met volgende facturatiegegevens:

  • Combell nv
  • Skaldenstraat 121, 9042 Gent, België
  • Rekeningnummer: BE73 7370 0365 8660 (Opgelet: Klanten van Regiser.ch blijven overschrijven naar CH74 0838 7000 0011 8027 2)
  • Btw-nummer: BE 0541.977.701

Blijft mijn PO-nummer op mijn facturen staan?

Ja, als je een PO-nummer hebt bij Register, dan nemen we dat mee bij Combell.

Geüpdatet op 4 mei 2021

Heeft dit artikel jou geholpen?

Verwante artikels